Japp Development AB

Bröllogram - alla bröllopsminnen samlade!

Pressmeddelande   •   Nov 07, 2013 12:17 CET

Vem har inte varit på ett bröllop där man blir uppmuntrad till att ta så mycket bilder som möjligt under kvällen? Därefter skall bilderna mailas till brudparet. Brukar detta fungera? Bilderna blir tagna, men stannar ofta i gästernas mobil och hamnar sällan hos den som önskade bilderna. Detta problem tog Japp Development fasta på och utvecklade bröllopsappen Bröllogram.

En annan rolig grej är att man kan följa bröllopet live från en annan plats. - Min släkt i USA kunde följa mitt bröllop och se när jag skar upp tårtan direkt via vårt album där bilderna hamnar. berättar Johanna som använde tjänsten och appen på sitt bröllop.

Gästerna kan givetvis ladda upp bilder från sitt kameraalbum om man vill ladda upp bilder i efterhand från sin telefon. Tanken är att brudparet skall få så många minnen som möjligt samlat under ett tak och själv ha kontroll över bilderna, men framför allt är det roligt för gästerna och det uppmuntrar till att fånga hela dagen i bilder!

Japp Development AB — vi gör det med noggrann känsla för detaljer och kärlek till vårt hantverk.