Flatmate Web Agency AB

Broöppning utvecklar sig digitalt med Flatmate Web & Digital.

Pressmeddelande  •  2012-04-05 10:32 CEST

Broöppning fyller fyra år och det är dags att göra kunskapen om Sveriges ljuvligaste endagsfestival tillgänglig för fler. Webbyrån Flatmate Web & Digital går nu in som medarrangör och bidrar till den digitala marknadsföringen av årets festival.

Den 4 augusti 2012 är det dags för den fjärde upplagan av Broöppning i Härnösand. Huvudarrangör är Musikföreningen Härnta och som ny medarrangör kommer den Härnösandsbaserade webbyrån Flatmate Web & Digital att utveckla festivalens webbaserade relationer och bidra till den digitala marknadsföringen av årets festival.

–Broöppning är ett riktigt bra koncept med ett grymt bra gäng! Vi tycker att det är något som är bra för Härnösand, menar André Högberg på Flatmate Web & Digital. Det känns också som en festival som har både stil och inriktning som faller samman med vad Flatmate står för.

Endagsfestivalen genomförs i år med scener i såväl S:t Petri Logen som den närbelägna domkyrkan. Förutom att synas på Facebook och arrangera olika tävlingar och annat så kommer man därför även att se över möjligheterna att utveckla en app för festivalen. Allt för att göra det enkelt och smidigt för alla besökarna.

Att musik är något man gillar på Flatmate är tydligt. Under årens lopp har man arbetat med såväl musikfestivalen Way Out West som skivbolagen EMI Music, Warner Music och Universal Music. Utöver musikaliska erfarenheter har Flatmate många års erfarenhet av strategisk, grafisk och teknisk produktion av digitala produkter till olika kunder. Med blandad kundstock och kvalitet som värdeord, krävs förståelse för både integrerad kommunikation och vikten av att hålla samman ett företags övergripande grafiska profil.

Veta mer?

Vill du veta mer om Broöppning eller Flatmate Web & Digital? Mer information om Broöppning hittar du på www.facebook.com/brooppning. Flatmate kan du läsa mer om på www.flatmate.se och/eller kontakta André Högberg på Flatmate Web & Digital direkt, telefon08-22 66 06.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom