215

Bud- och logistikföretaget 215 215 Transporter AB förvärvar A-Way Sveriges verksamhet

Pressmeddelande  •  2010-09-01 09:20 CEST

215 215 Transporter AB förvärvar A-Way Sverige från moderbolaget A-Way Danmark per den 1 september 2010.

Anki Fremark VD för A-Way Sverige börjar sin anställning på 215 215 Transporter den 1 september som Driftschef. Anki kommer att ansvara bl.a. för det samarbetet som nu gör det möjligt för båda företagen att distribuera och nå hela Danmark och Sverige med dag 0 leveranser.

215 215 Transporter kommer nu kunna erbjuda alla våra kunder ett bättre affärssystem för båda sidor sundet. Vi beräknar ha samtliga produkter tillgängliga för marknaden första kvartalet 2011 hälsar Anki Fremark på 215 215 Transporter AB.

För kontakt ring (+46709764297) anki.fremark@215215.com www.215215.com

215215 Transporter är en budfirma med heltäckande service inom lätta och tunga transporter. Vi erbjuder budtransport med bland annat budbil och fast budturer. Vi tar ofta som transportfirma ett helhetsansvar för att möta budbehov så effektivt som möjligt. Våra tjänster utförs på ett kompetent och servicemässigt sätt för att skapa långsiktiga och utvecklingsbara kundrelationer.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom