Babyfrog.se

BuddyBum - Håller rumpan varm!

Pressmeddelande   •   Nov 21, 2011 15:00 CET

BuddyBum är en isolerande textilöverdragen cellplastplatta som håller rumpan varm på ditt barn när hon eller han är ute och leker. Den är mjuk och följsam och skön att använda. För bästa funktion används den under overallen, täckbyxan eller galonbyxan. Barnen håller sig varma om baken när de leker i snön, sitter i sandlådan, i gungan, på skridskobanan eller i skidliften.

Passar barn från 2-10 år.

Gör så här: Fäst BuddyBum med kardborrebandet runt midjan utanpå byxor, kalsong eller leggings. Sätt sedan på overallen eller överdragsbyxan ovanpå.Enkelt och smidigt! Kan tvättas i 40°.

Läs mer eller beställ BuddyBum - Rumpvärmaren - hos Babyfrog.se ››

För mer information:
Jessica Mossberg, Dina Butiker Sverige AB / Babyfrog.se. Tel 08-758 55 66.

Babyfrog.se erbjuder ett stort unikt sortiment av kvalitetsprodukter till små barn och föräldrar, snabba leveranser, trygga betalsätt och en härlig shoppingupplevelse. I vår barnbutik hittar du barnrumsinredning, barnvagnar, leksaker, väggdekor och barntapeter, barnkläder, babykläder, doppresenter och kalaspresenter, skötväskor och en mänd praktiska produkter till små barn, gravida och föräldrar. Alla produkter är speciellt utvalda för sin design, kvalitet och funktion.

Babyfrog.se ägs och drivs av Dina butiker Sverige AB som är ett privatägt bolag. Vi har flerårig erfarenhet av att driva butiker på nätet. Vi strävar efter att samla det bästa av det mesta och skapar ett eget unikt sortiment med hög kvalitet.

Välkommen till Babyfrog.se ››