GPS Perimeterlarm Solutions AB

BULL

Pressmeddelande   •   Feb 03, 2011 16:17 CET

Alarmexpress lanserar BULL,en mycket konkurrenskraftig ny Digital Övertäckningsskyddad Kombidetektor både i prestanda och pris. Passar i applikationer, inne som ute, där högsta säkerhet och driftsäkerhet eftersträvas. Detektorn har separat utgång för Larm, Sabotage och Övertäckning samt temperaturkompensation. Manuell fininställning av mikrovåg, klarar husdjur samt automatisk kalibrering av omgivning.

GPS Perimeterlarm Solutions AB är expert på att leverera professionella detekteringssystem för skydd utomhus. Vi detekterar inkräktare vid gränsen till Ert område innan de kan medföra skada för Er verksamhet. Vi är ett dynamiskt företag med en stor och lång erfarenhet, över 25 år, på applikationer och installationer av utomhusdetekteringssystem. Likväl vår aktivitet i de Skandinaviska och Baltiska marknaderna, så är vi aktiva i norra Europa.

Våra färdiga installationer varierar från 10 meter till inte mindre än 11.5 kilometer. Vårt breda utbud av produkter och system försäkrar att vi kan hantera de flesta situationer. Som rådgivare ger vi Er den bästa konfigurationen. Tillsammans med professionella säkerhetsinstallatörer garanterar vi en korrekt installation och konfiguration med riktigt underhåll. Systemplanering, installation, utbildning och underhåll är i säkra händer med oss.

Vår tillfredställda kundbas inkluderar: Försvar, Kärnkraftverk, Fängelser, Logistik center, Militära och Civila flygplatser, Industriledare, Biltillverkare/-importörer, Data/Programvaruföretag, EU byggnader, Laboratorier, Terminaler, Riksbanken och många andra.

Vi är inte ett installatörsföretag men vi arbetar ihop med konsulter och installatörsföretag som kan assistera Er i systemplanering, installation, utbildning, underhåll och dygnet runt service.

Vi är självklart beredda att direkt och förutsättningslöst informera Er om möjligheterna/ applikationerna angående våra beprövade produkter/system.

I vårt distributionsbolag Larmexpress www.alarmexpress.se säljer vi olika larmkomponenter/-system passande till inbrotts- & brandsystem. Besök gärna vår hemsida http://e-butik.alarmexpress.se  med e-handel om Ni är intresserade av denna typ av materiel.

Ni är alltid välkommen att kontakta oss.