Butik Stylish

Butik Stylish tar täten

Pressmeddelande   •   Okt 13, 2010 20:23 CEST

En smyckeshållare är enkelt uttryckt en förvaring för dina smycken. Tanken bakom smyckeshållaren är att du ska kunna hänga dina halsband, armband och ringar över den. En smyckeshållare är fin som den är men med alla smycken på blir den ännu mer dekorativ. Smyckeshållaren gör det möjligt för dig att njuta av dina smycken även de dagar du inte bär dem på dig. Det finns många olika varianter av smyckeshållare, bland annat smyckesträd, smyckesdockor och smyckeshänder. Så sent som för ett år sedan var begreppet smyckeshållare okänt på google, dvs det skedde inga nämnvärda sökningar på ordet. Till skillnad från nu då det gör tusentals sökningar i månaden på olika smyckeshållare. Detta talar sitt tydliga språk, smyckeshållarna är en växande trend.

En av de ledande aktörerna i detta segment är Butik Stylish som har ett brett utbud av just smyckesförvaring och då främst smyckeshållare i alla dess former.

-Vi har länge sett en stor efterfrågan på smyckeshållare och vi märker verkligen av förändringar dels i kunders köpmönster men även på tillgången hos olika leverantörer. I början var det smyckeshänder som gick bäst, sedan märkte vi en ökning på dockorna och nu är det överlägset träden som är populärast. Men alla hänger fortfarande med, och min gissning är att vi framöver kommer att få se mycket hållare i plexiglas, säger Jessica Jansson ägare utav Butik Stylish.

Så vad gör smyckeshållarna så populära? Det praktiska användningsområdet är ju en given anledning liksom möjligheten att kunna njuta av smyckena fast man inte bär dem på sig.

Vi på Butik Stylish strävar efter att alltid ha ett bra samarbete med press, i såväl tryck som på webben, och vi besvarar gärna alla de frågor ni kan tänkas ha. Vad gäller våra produktbilder så finns så gott som alla i högupplöst format. Det finns strikta produktbilder, lite mer inspirationsbilder och alla går jättebra att använda fritt i media. Till vissa produkter finns det även små korta videosekvenser. Vårt mål är att kunna vidareförmedla produktbilder i princip med vändande mail, så även om ni är ute i sista stund ska vi göra vad vi kan för att hjälpa er.

Butik Stylish (Jessica Jansson Design & Inredning)
www.butikstylish.se
Blogg: www.jessicajansson.se