by Crowd

by Crowd åker med Business Sweden till LeWeb London.

Pressmeddelande   •   Jun 06, 2013 16:57 CEST

I början av juni besökte by Crowd LeWeb-mässan i London tillsammans med Business Sweden. Resan resulterade i två inspirationsrika dagar med många intressanta möten och nya kontakter.

- Heta ämnen under mässan var ”The Collaborative Community” och "The Sharing Economy”. Man menar att framtiden handlar om att dela med sig och samarbeta, om ”vi” istället för ”jag”. Det resonemanget ligger i linje med våra tankar och värderingar på by Crowd, säger Peter Dahlberg, VD.

LeWeb grundades i Paris av Loic och Géraldine Le Meur och har blivit Europas ledande konferens vad gäller innovation och entreprenörskap. Det är en minst sagt exceptionell sammankomst som samlar hundratals internetbaserade startups och företag, ledare, innovatörer, riskkapitalister, journalister och bloggare.

Baserat på den positiva Londonresan har man också tagit beslutet att även delta på LeWeb Paris i december 2013. Ska du/ditt företag också åka dit? Hör gärna av dig så har vi kontakt i förväg.

by Crowd tillhandahåller två plattformar; Jobs by Crowd och Sales by Crowd, som båda syftar till att främja tillväxt utan risk. Vi riktar oss mot de företag som söker tillväxt - antingen genom att partnerskap, affärer, investeringar eller anställning - utan att för den skull riskera ett stort kapital. Hos oss kostar ingenting förrän du faktiskt får ett resultat.

Besök oss gärna på våra plattformar; http://jobsbycrowd.se och http://salesbycrowd.se