Virtuell Media i Sverige AB

Cafémaze är ett nytt socialt nätverk

Pressmeddelande   •   Feb 25, 2010 04:00 CET

Cafémaze är en plats för heta debatter och diskussioner om allt mellan himmel och jord där användare kan lägga upp sina profiler, skaffa vänner och ta del av en fantastisk community-atmosfär. Tjänsten är en del i ett nätverk av flera andra sociala sajter som skapas av Virtuell Media i Sverige AB. Nätverket baseras på en unik plattform för Global Dialog där användare kan diskutera ämnen med användare på andra sajter på ett enkelt sätt.

Facebook-användare kan genom applikationen diskutera med andra användare som inte finns med på Facebook och framöver ska även andra sociala nätverk och mobiltelefoner kopplas ihop för att öka användarmöjligheterna.

Tjänsten finns just nu bara i Sverige men kommer inom kort att vara tillgänglig även i England och senare i övriga Europa.

Virtuell Media i Sverige AB
Web: www.virtuellmedia.se
Email: info@virtuellmedia.se

Presskontakt: Patrik Högberg, 0708-887557

Virtuell Media i Sverige AB innehar spjutspetskompetens inom sociala medier och grundarna har tidigare skapat framgångar med de ämnesorienterade sidorna Familjeliv.se och Brollopstorget.se som idag har uppåt 500 000 unika besökare/vecka.