Capee Group AB

Capee Group ökar farten ytterligare med ny slipad systemutvecklare

Pressmeddelande   •   Feb 23, 2010 10:00 CET

Processindustrins innovativa problemlösare Capee Group har anställt Nader Nazari för att underhålla och trimma företagets smarta mjukvara Capee Action Station. Anställningen är ett  naturligt steg för Capee Group som proaktivt och långsiktigt arbetar för en mer lönsam och hållbar processindustri.

Nader Nazari kommer närmast från Tieto Healthcare & Welfare AB där han arbetat som Senior Software Engineer. På Capee Group får han i uppdrag att underhålla, utveckla och trimma den revolutionerande mjukvaran Capee Action Station. Något som han verkligen ser fram emot:

– Det första jag ska göra är att i detalj sätta mig in i hur Capee Action Station fungerar, säger Nader. Det jag hittills sett är imponerande och det ska bli stimulerande att arbeta med en produkt som har så många fördelar. Förutom att den är så snabb när det gäller att lösa driftproblem och optimera den dagliga driften så är Capee Action Station helt klart en viktig pusselbit i processindustrins framtida miljöarbete. Med tanke på jordens begränsade resurser och hur det ser ut idag med klimatförändringarna och den globala uppvärmningen så måste vi göra allt vi kan för att minska utsläppen. Därför känns det också betydelsefullt och hedrande att få vara med i den processen och få dra sitt strå till stacken.

– Naders långa erfarenhet och slipade kunskaper kommer att utveckla oss, Capee Action Station och hela processindustrin i en positiv och hållbar riktning, säger Peter Nilsson, VD på Capee Group. Nader är född problemlösare och kommer genom sin lyhördhet och målmedvetenhet att vara en stor tillgång för oss och våra kunder. Jag ser fram emot en mycket spännande framtid och hälsar Nader varmt välkommen till Capee Group!

För mer information kontakta Peter Nilsson, VD på Capee Group AB
Mobil +46 (0)708 53 28 80, Email peter.nilsson@capeegroup.com

Capee Group är ett innovativt mjukvaruföretag som arbetar proaktivt och långsiktigt för att göra världens processindustri mer effektiv, lönsam och miljövänlig. Genom den revolutionerande mjukvaran Capee Action Station kan företag inom papper och massa, energiproduktion, biodrivmedel, kemi, petrokemi, stål, anrikning och livsmedel snabbt hitta dagliga driftproblem och maximera sin prestanda.