Care of Haus

Care of Haus nominerad till Årets Byrå

Pressmeddelande   •   Feb 11, 2011 12:01 CET

När Sveriges kommunikationsköpare betygsatt byråer runt om i landet hamnar Care of Haus i topp. Det stod klart idag när nomineringarna i Årets Byrå avslöjades.

För elfte året i rad har konsultföretaget Regi och Dagens Industri genomfört en studie av den svenska kommunikationsbranschen. Bland annat kartläggs hur nöjda Sveriges största kommunikationsköpare är med sina byråer och vad som är avgörande vid inköp av kommunikationstjänster.

I studien ingår byråernas uppdragsgivare, marknads-, IR- och informationschefer, produkt- och varumärkesansvariga på Sveriges största företag, ett urval från landets mest reklamintensiva företag samt ett urval av Sveriges största offentliga organisationer.

– Vi är väldigt glada och stolta för att våra kunder ger oss så höga betyg för vårt arbete, säger Robert Brodén, VD för Care of Haus.

Vinnarna koras den 22 februari på Cirkus i Stockholm.

För mer information kontakta:
Robert Brodén, VD, Care of Haus, 021-444 04 44, 0703-98 51 51, robert@careofhaus.se

Om Care of Haus
Kommunikationsföretaget Care of Haus i Västerås har cirka 30 medarbetare och arbetar med svenska och internationella uppdrag. Care of Haus kombinerar affärsförståelse med kreativitet inom reklam, PR och webb för att nå mätbara resultat. Bland kunderna märks Fagersta Hygien, Mälarenergi, SolidWorks Corp., Tacton Systems, ABB, Trafikverket, Länsförsäkringar, Västerås stad, Glitter, Parken Zoo, AB Karl Hedin och Svenska Bostäder. www.careofhaus.se