HEADSTOMP

Carl-Johan Vallgren på turné

Pressmeddelande   •   Apr 10, 2018 13:28 CEST

Carl-Johan Vallgren tar med sig musikerna i Midnattskappelet ut på turné i november. Så här skriver CJ själv inför de stundande datumen:

I november förra året gjorde jag och bandet två konserter på Södra Teatern i Stockholm - de första på sex år. Min känsla innan premiärkvällen var att det skulle bli mina sista gigs någonsin; ett slags försenat avsked till musiken. Men efter två magiska kvällar med ett magiskt band och en lika magisk publik kändes det konstigt att inte låta fler människor ta del av upplevelsen; en del saker är helt enkelt för bra för att inte upprepas.

Så nu till hösten blir det en hel liten turné - kanske början på något nytt, eller kanske det definitiva avskedet - vi får se hur det slutar.

Hur som helst: vi startar i Göteborg på Stora Teatern 7/11, åker ner till Palladium i Malmö den 8/11. Sedan är det dags för Falkenberg 9/11, och avslutningsvis Södra Teatern i Stockholm lördagen den 10/11.
Biljetter släpps kl 12:00 onsdag 11 april

Väl mött medborgare. Det skall bli fruktansvärt kul!

CJ Vallgren & Midnattskapellet

Headstomp Productions grundades 2002 och är idag ett av landets mest framgångsrika oberoende entertainmentbolag.

Verksamheten består av konserter, turnéproduktion, artistförmedling, artistmanagement och evenemangsproduktion samt även skivbolag och labelmanagement.

Vi har samarbetspartners i alla delar av världen och jobbar, beroende av artistens önskemål, med allt från enstaka spelningar till internationella skivsläpp och världsturnéer.

Vår målsättning från dag ett har varit att sätta våra artisters och samarbetspartners behov i fokus. Vi har uppenbarligen lyckats och det är vi mycket stolta över.

Idag är namnet Headstomp Productions förknippat med kvalitet oavsett genretillhörighet.