kloudgroup

Cashkey – ett bonussystem som ger dig mer att handla för

Pressmeddelande   •   Aug 16, 2007 14:07 CEST

Nu lanseras en ny innovativ Internettjänst med användaren i centrum. Cashkey är ett bonussystemsom ger konsumenter pengar tillbaka på de inköp man gör, på så sätt kan man spara upp till 30procent när man handlar i sina favoritbutiker. Genom att bjuda in sina vänner till Cashkey erhållerman även bonus på sina vänners inköp.

Cashkey lanseras idag som ett virtuellt bonussystem för e-handel. Genom att besöka Cashkey.se innan duhandlar kan du spara upp till 30 procent på dina inköp hos Sveriges största nätbutiker, som Ellos, Netonnet,Cdon, Bokus och många fler. Målet är att skapa en plats för alla som vill spara pengar när de handlar påInternet.

”Vi vill utveckla produkter som sätter användaren i fokus. Med Cashkey blir det roligare att handla.Konsumenter strävar efter att spara pengar och vi erbjuder ett sätt som gör e-handel än mer attraktivt. Genomatt medlemmar kan skapa egna s.k. Cashteam erhåller man även bonus på sina vänners köp”, säger JonasCarlsson, en av grundarna till Cashkey.

Tre anledningar varför Cashkey ger mer att handla för:

KOSTNADSFRITT – Cashkey är en gratistjänst som inte kostar användare en enda krona.

EKONOMISKT – Med Cashkey får man möjlighet att ta del av rabatter och erbjudanden hosmarknadsledande butiker samlat på ett ställe.

VÄNSKAPLIGT – Alla vänner som en medlem bjuder in till Cashkey tjänar pengar när någon av vännernahandlar genom Cashkey.

För mer information vänligen kontakta:

Jonas Carlsson, Cashkey, jonas@cashkey.se, 0707-814032
Karl Eckberg, Cashkey karl@cashkey.se, 0704-627737