Cayab AB/SmartOdesign

Cayab erbjuder städtjänster med RUT-avdrag

Pressmeddelande   •   Aug 31, 2017 11:16 CEST

Efterfrågan på städtjänster i hemmet har ökat de senaste åren, så vi tänkte att vi testar och ser hur det faller ut. I Rimforsa och Kinda, där Cayab har sin bas,erbjuds inga liknande tjänster i dagsläget. Primärt börjar vi i Rimforsa med omnejd, men är inte främmande för andra orter och typer av städning om efterfrågan finnes.

Cayab börjar med konventionell städning på kontinuerlig basis, dvs dammsugning, moppning, putsning av speglar och dammtorkning med mera. -Detta är även en del i att skapa avslappnande miljöer, så det blir att ta ett helhetsgrepp kring våra ledord, smarta & avkopplande miljöer. Det är viktigt och skönt att ha det fräscht och rent hemma, men det är inte alla som har tid med det. Många har en hektiskt livsstil och städningen är det sista man tänker på. Då finns Cayab där för att hjälpa till. Vi får se om någon hör av sig...avslutar företagets VD, Marina Börjesson.

Företaget grundades September 2016 i Rimforsa av Marina Börjesson, tillika VD och Styrelseordförande. Cayab AB driver i huvudsak webbutiken www.smartOdesign.se

SmartOdesign erbjuder kunderna kända varumärken inom de utpekade branscherna samt handtillverkade produkter av mycket hög kvalité och lång tradition..

Företaget bedriver även konsultverksamhet inom webb och marknadsföring.

Nu tar företaget ytterligare ett steg och erbjuder städning med RUT-avdrag.