Cbiz

Cbiz Partner og LOGY Aps indgår aftale.

Pressmeddelande   •   Sep 02, 2010 14:51 CEST

Sven-Åke Nilsson, som tidligere har været ansvarlig for Danmark, har valgt at forlade Cbiz for at søge nye udfordringer. ”Vi er kede af at miste Sven-Åke, men ønsker ham alt held fremover” siger Lars Kjellstrand fra Cbiz.

Cbiz er dog glade for at kunne præsentere vores kunder for en ny løsning, som vi håber, vores kunder vil tage godt imod.

Cbiz vil i fremtiden blive repræsenteret i Danmark ved LOGU ApS, som vil optræde som agenter for Cbiz. LOGU, der i dag distribuerer Mad Catz og Snakebyte, er ejet i fællesskab af Torben Frederiksen, Steen Schnack Grønfeldt og Jesper Bryde-Nielsen. Både Torben og Steen har mere end 10 års erfaring fra spil og tilbehørsbranchen hos bl.a. Electronic Arts og Logic 3, mens Jesper, der har været i LOGU siden 2006, har mere end 15 års erfaring fra legetøjsbranchen, hvor han har været partner i UNISET.

Cbiz vil i fremtiden blive repræsenteret i Danmark ved LOGU ApS, som vil optræde som agenter for Cbiz. LOGU, der i dag distribuerer Mad Catz og Snakebyte, er ejet i fællesskab af Torben Frederiksen, Steen Schnack Grønfeldt og Jesper Bryde-Nielsen. Både Torben og Steen har mere end 10 års erfaring fra spil og tilbehørsbranchen hos Electronic Arts og Logic 3, mens Jesper, der har været i LOGU siden 2006 bl.a. har mere end 15 års erfaring fra legetøjsbranchen, hvor han har været partner i UNISET.

Den daglige kontaktperson hos LOGU vil være Jesper Bryde-Nielsen. ”Hos LOGU er vi meget glade for den mulighed, som Cbiz har givet os. Ikke blot vil vi kunne præsentere kunderne for et fuldt sortiment, men samtidig giver det LOGU mulighed for til fulde at udnytte den erfaring, vi har samlet i LOGU, siger Jesper Bryde-Nielsen og forsætter; ”jeg ser frem til at præsentere nye og gamle kunder for de mange muligheder og håber, vi sammen kan skabe et godt salg i Danmark.”

Jesper Bryde-Nielsen

LOGU ApS

”Cbiz er glade for denne mulighed og ser frem til at kunne tilbyde vores kunder fordelen ved at have en dansk kontakt. Samtidig må vi sige, at kombinationen af LOGU’s erfaring fra spil- og legetøjsbranchen passer flot til Cbiz, hvis sortiment inkluderer RC biler fra bl.a. TechToys og New Bright, PC og konsoltilbehør fra bl.a. Gametech og Saitek.”

Försäljingschef Lars Kjellstrand

Cbiz Partner AB