Cellip AB

Cellip samarbetar med Royal Palace Sprint för tredje året i rad

Pressmeddelande   •   Mar 12, 2012 14:53 CET

Den 14/3 går den nionde upplagan av Royal Palace Sprint av stapeln vid Stockholm slott. För tredje året i rad levererar Cellip telefonilösningarna till tävlingen. Nytt för i år är också att Cellip den 13/3 kommer att medverka i Gallerian på den anordnade uppvärmningsaktiviteten.

Liksom de senaste två åren kommer Cellip att leverera IP-telefoni för all teleburen kommunikation under tävlingsdagarna. Nytt för i år är dock att Cellip kommer att vara ständig närvarande under tävlingsdagarna, i Gallerian den 13 och vid själva tävlingen på Skeppsbron den 14 mars.

- Det är ett utmärkt tillfälle för Cellip att presentera sig för nya potentiella kunder samtidigt som vi återigen får äran att hjälpa organisatörerna ordna en spännande och rolig tävling, säger Esko Airas, VD på Cellip.

Cellip tar dessutom tillfället i akt att erbjuda nya kunder generösa rabatter samt möjligheten att vinna en iPhone 4S.

- Det är mycket enkelt, fortsätter Esko Airas. Alla som ”checkar in” hos oss i Gallerian den 13 eller till Skeppsbron den 14 kommer att erbjudas en rabatt när de tecknar abonnemang hos Cellip. Om man dessutom gillar oss på Facebook så är man automatiskt med och tävlar om att vinna en iPhone. Som grädde på moset så är alla som lämnar in sitt visitkort till oss med och tävlar om biljetter till sprinten på onsdagen.

Mer info finns under fliken Evenemang på Cellips Facebook-sida.

För mer information, vänligen kontakta:
Esko Airas, Verkställande direktör, Cellip AB
Tfn: 08-55801037, e-post: esko.airas@cellip.com

Om Cellip

Cellip AB är Sveriges snabbast växande IP-telefonioperatör, registrerad i både Sverige och Finland. Cellip utvecklar smarta och prisvärda kommunikations-lösningar för såväl mobil som fast telefoni. Se även www.cellip.com