Cellpoint Connect AB

Pressmeddelande   •   Dec 11, 2009 16:21 CET

(Aktietorget: CPNT)

CellPoint Connect AB ställer in årsstämman den 14 december 2009

CellPoint Connect AB har idag beslutat att ställa in årsstämman som var planerad att hållas på måndag den 14 december 2009. Som en följd av händelserna i dotterbolaget Microsound A/S har processen med färdigställandet av bokslutet ytterligare försenats. Mer information och ny kallelse kommer inom kort.

För ytterligare information kontakta:

Katarina Henriksson
katarina.henriksson@cellpoint.com

Michael Mathiesen
michael.mathiesen@cellpoint.com

CellPoint Connect utvecklar, tillverkar och marknadsför Bluetooth headsets och trådbundna headsets till bl.a. mobiltelefoner, MP3-spelare och datorer. Alla headsets är försedda med CellPoints EarClick™ teknik. Bolaget utvecklar, tillverkar och marknadsför även hörselförstärkare för personer med nedsatt hörsel. CellPoint är en internationell koncern med huvudkontor i Stockholm. CellPoint har även kontor i Danmark, Norge, Kina och Kanada med marknader i hela Europa, Nordamerika, Latinamerika och Asien. CellPoint är noterat på Aktietorget i Stockholm (www.aktietorget.se) med kortnamn: CPNT. Mer information finns på www.cellpoint.com