Centigo AB

Centigo inleder strategiskt samarbete med Luleå Hockey

Pressmeddelande   •   Mar 06, 2012 13:41 CET

Centigo har som konsult fått möjlighet att hjälpa organisationen och företaget Luleå Hockey med sin tillväxtstrategi. Det innebär att Centigo fram till nästa säsong tillsammans med klubbledningen i Luleå Hockey kommer att ta fram en ny strategi. Strategin kommer att omfatta en målbild för vad Luleå Hockey ska vara om några år och en plan för hur de ska nå dit.

”Det ska bli spännande att jobba med Centigo och få verksamheten genomlyst av en oberoende part. Min förhoppning är att vi nu definierar den grund som kan göra oss långsiktigt framgångsrika affärsmässigt, samtidigt som vi fortsätter att vara framgångsrika inom sporten”, Peter Jidström, Klubbdirektör Luleå Hockey

”Det känns verkligen kul att få möjligheten att göra ett jobb i en bransch som många av oss brinner för” Pär Eriksson, ansvarig Partner Centigo

Vår andra del av samarbetet är att Centigo samtidigt går in som sponsorer till Hockeylaget. Samarbetet gäller säsongen 2011-2012!

Heja Luleå!

Centigo inspirerar och leder människor till att skapa spänstiga och välmående företag. Business Wellness. Our mission.