Chillimedia - Affärssidorna

Chillimedia expanderar och öppnar nytt kontor i Lycksele

Pressmeddelande   •   Feb 19, 2019 09:40 CET

Chillimedia har under en tid haft ambitioner att öppna upp ett kontor i Lycksele men har fram till nu inte hittat rätt person för uppdraget.

• Vi driver flera stora projekt i området; Motorveckan, Utemässan och Åsele marknad. Vi vill komma närmare våra uppdrag och kunna ge en ännu bättre service till våra kunder i inlandet, säger Thomas Wänman, Chillimedias ägare. När andra drar ner på sin närvaro i inlandet så gör vi tvärtom – vi satsar.
  • När vi diskuterade med Jerry förstod vi att vi hittat rätt person för jobbet, med sin erfarenhet och sitt stora kontaktnät blir han en viktig nyckel i verksamheten framöver.

Jerry Arvidsson anställs som projektledare/säljare på det nyetablerade kontoret i Lycksele. Han kommer med en bred erfarenhet av försäljning och projektledning från många olika områden. Jerry började sin karriär som säljare på Telia och har varit verksam i flertalet välkända Lyckselebaserade företag som Cartesia GIS AB och nu senast QT Systems AB.

Som en av grundarna till Motorveckan i Lycksele har han varit involverad i marknadsföringen av den och har därmed en redan etablerad relation till Chillimedia.

– Det känns förstås väldigt bra, vi har ju redan arbetat tillsammans under en längre tid. På det sättet blir det ingen stor förändring men det ger positiva effekter, konstaterar Jerry.

Jerry Arvidsson tillträder sin nya tjänst och flyttar in på Chillimedias kontor på Borgaregatan den 25 februari.

Chillimedia är ett litet produktion och säljbolag med mångårig erfarenhet av den Norrländska marknaden.

Vi arbetar med produktion & annonsförsäljning till såväl tryckt som digital media.

Arrangemang & event i Norrland ingår också i uppdragen som aldrig kan bli för stora eller för små.

Uppdragsgivare är kommuner, företag & organisationer, främst i Norrland som är vår starkaste marknad.