Circuit

Circuit nominerar med två bidrag till EPiServer Awards 2010

Pressmeddelande   •   Okt 20, 2010 16:06 CEST

Circuit har blivit nominerad med två lösningar för företagssiter/communities i kategorin Bästa webb riktad till företag och organisationer (B2B).

Volvo Lastvagnar (Volvo Trucks) - http://www.worldtrucker.com
En global online community för alla lastbilsförare i hela världen oberoende av vilket lastbilsmärke de kör eller gillar.

StreamServe i kategorin - http://streamshare.streamserve.com
Är ett integrerat ekosystem för kunskapsdelning, kunddialog och samverkan obereoende av tid och plats.

"Vi är stolta över vinsten med Best Online Social Community som blev en av vinnarna föregående år. Det är väldigt kul att två av våra lösningar blivit nominerade i år igen. Jag vet hur hård konkurrensen är och känner mig väldigt nöjd med resultatet. Vi är otroligt stolta över arbetet med Volvo och Stream Serve och ser med spänning fram mot prisutdelningen", säger Richard Iohnson VD på The Interactive Circuit in Stockholm.

Årets jury består av Magnus Höij, Chefredaktör, Internet World, Pierre Du Rietz, VD, Web Service Award, Anna Kelly, E-strateg, Solna stad och Gustaf Snöbohm, Försäljningsansvarig Sverige, Episerver och prisutdelningen äger rum den 28:e oktober på Berns i Stockholm.

För mer information kontakta:
Richard Iohnson, VD The Interactive Circuit in Stockholm
E-post: richard.iohnson@circuit.se

Circuit hjälper företag och organisationer med att utveckla affärsdrivande webbplatser, engagerande communities och sociala intranät. Vi ser digital närvaro som en affärsprocess och är experter på att skapa interaktiva och innovativa lösningar som engagerar besökare och som ger mätbara resultat för våra kunder. Vi erbjuder högkvalitativa konsulttjänster inom strategi- och konceptutveckling, design, utveckling, utbildning och förvaltning av våra kunders digitala närvaro. Circuit är en del av Getupdated som är marknadsledande i Sverige på internetmarknadsföring. Läs mer på www.circuit.se