Advoco Software AB

Cloud Calendar® – dubbelriktad Exchangesynk i molnet

Pressmeddelande   •   Maj 14, 2014 11:52 CEST

STOCKHOLM - 14 maj 2014 - Det senaste tillskottet i molnväxeln Advoco NetPBX™ uppdaterar mötestider och hänvisningar på flera olika enheter samtidigt. Cloud Calendar® gör jobbet åt dig så att du kan koncentrera dig på annat. Tvåvägskopplingen mellan Microsoft Exchange och Advoco NetPBX™ är en dröm för alla oss som har ont om luckor i schemat. Lägg in eller ändra möten i kalendern eller hänvisningar i växeln. Allting synkroniseras, på alla dina enheter.

Olika hänvisningsorsaker har dedikerade kategorier i Microsoft Exchange och får därmed olika färger i din kalender så att det blir lättare att få en överblick av vad du spenderar din tid med. Och den automatiska telefonisten kan då givetvis också ge ett bättre besked om din frånvaroorsak till dem som ringer in. Din status i Lync och Outlook hålls givetvis också alltid synkroniserad med dina hänvisningar i växeln. Allting för att göra dig mer tillgänglig. På dina villkor!

En pålitlig framgångsduo

Kalendersynk mellan Microsoft Exchange och Advoco NetPBX™ underlättar hänvisningarna så att ni som användare behöver inte oroa er för om ni är hänvisad eller inte under t.ex. ett inplanerat möte.

Klicka här för att besöka advoco.se

Advoco Software AB utvecklar och marknadsför vi lösningar för IP-baserad företagstelefoni. Vår huvudprodukt är Advoco NetPBX™, en IP-baserad mobil företagsväxel med bred företagsanpassad funktionalitet. Baserad på denna tillhandahåller vi en s.k. molntjänst till serviceleverantörer som i sin tur – i eget namn – levererar tjänsten till slutkunder i hela landet. Bolaget har sina rötter i svensk telekomindustri.