Ur & Penn AB

Clutch elegant damur från Axcent

Pressmeddelande  •  2012-04-18 07:05 CEST

Matcha studentens outfit med en vit Clutch från Axcent of Scandinavia. Eller komplettera "den lilla svarta" med en svart, eller sätt pricken över i med den hallonrosa klockan. Clutch är ett elegant damur som passar både vardag och fest med sin enkla och stilfulla design. Boett i rostfritt stål, datum, läderband. Boettstorlek 28 mm. Rek.pris 698:-

Ur&Penn är ett ungt företag med lång tradition och vi ser hela modebranschen som vår arena.

På den nordiska marknaden, med fokus på klockor, erbjuder vi det bredaste och mest attraktiva sortimentet av modeaccessoarer. Vi gör detta till de bästa priserna, i de bästa affärslägena och med den bästa servicen.

Ur&Penn ägs sedan 2002 av KIN AB och har idag 91 butiker i Sverige varav 85 är helägda och sex drivs på franchisebasis. I Finland finns fyra butiker och fler är på gång: Ur&Penn - soon all over the world.  Vår hemsida

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom