Inspirera

Coachen Emma Pihl svarar på 2.6 miljonerklubbens medlemmars frågor

Pressmeddelande   •   Jul 15, 2009 13:24 CEST

Att generationen kvinnor mellan 20 och 50 får verktyg för att se och känna sitt eget värde, får inspiration och övningar för ett fördelaktigt mentalt fokus och att dessa kvinnor värdesätter sig själva och sina prestationer är en förutsättning för ett långt hälsosamt liv på samma villkor som männen, säger Emma Pihl professionell coach och författare.

Många av 2,6 miljonerklubbens medlemmar har stort fokus på både karriär och familjeliv, egen tid och socialt umgänge. Ett livskollage och en kravspecifikation som ibland kan ta mer energi och glädje än vad det ger i längden. Att dessa kvinnor får inspiration, verktyg och stöd i och av varandra är en underbar tillgång för att stärka kvinnor och förbättra kvinnors mående.

Emma Pihl har ett brinnande engagemang för att genom föreläsningar, coaching och böcker ge kvinnor träning, utmaningar och insikter som gör att de värdesätter sig själva, sina prestationer och blir förebilder för nästa generation. Ett samarbete med 2,6 miljonerklubben är ett vinna-vinna samarbete som ger fantastiska resultat för klubbens kvinnor.

Hela sommaren kan du skicka dina frågor till Emma Pihl och 2,6 miljonersklubben och få tips, råd och utvecklande inspiration för din utveckling.

www.2.6miljonerklubben.com och www.inspirera.nu