Peak Recovery AB

Coachning programmet WHY

Pressmeddelande   •   Jul 11, 2012 20:42 CEST

WHY skaopade sför att ALLA som vill jobba med sig själva ska få möjlighet att göra detta sett ur både ekonomiska som resultatmässiga aspekter. WHY har nu varit i gång i två veckor med 5 deltagare. Varje deltagare har sitt specifika program som är sammansatt efte individens behov. Varje dag erhåller individen en fråga och en uppgift kopplat till det som den vill jobba med. Mins en gång i veckan ske ett telefonsamtal om veckans insikter , erfarenheter och resultat. Varje vecka avslutas med en sammanfattning av det som varit. Kostnaderna för detta program ligger långt under vanlig traditionell coachning/terapi, vilket var ett av syften. Ett annat syfte var att ALLA som vill ska få möjlighet att omedelbart kunna börja jobba med sig själva och förändringar som individen vill genomföra. Varje program är en månad långt men kan genomföras under längre tid om så behövs. Varje individ bestämmer själv hur mycket som den vill arbeta med programmet. Syftet är att jobba med programmet ca 30 min varje dag. Utvärdering av deltagarnas resultat och arbete kommer att ske när månaden är över. Deltagarna har under snart två veckor jobbat med programmet varje dag. Insikter, resultat och erfarenheter är många och alla når framgång på sitt sätt.

Kelly Piena

peak.recovery1@gmail.com