Colin Moon Communications AB

Colin Moon gästtalare på nätverket Shines Julevent den 21 november i Göteborg!

Pressmeddelande   •   Okt 03, 2012 09:00 CEST

Colin Moon är gästföreläsare den 21 november hos Shine i Göteborg. Shine är ett nätverk för folk som vill effektivt etablera och bygga relevanta relationer.Shines grundare Anca Dumitrescu beskriver nätverket: 'Vi stärks och utvecklas, vi integrerar och bygger tillsammans. Vi gillar att synas och höras. Nätverket är politiskt oberoende och sträcker sig över flera branscher, åldrar och kulturella bakgrunder. Det är en styrka i sig och en källa till ökad kunskap.'

Shine anordnar flera inspirationskvällar om året - en blandning av utställare, inspirationsföreläsningar, happenings och en massa mingel! Sist kom över 200 personer den 24 september för att ta del av alla attraktioner. På Juleventet iden 21 november på Elite Park Avenue Hotel, kommer Colin Moon, en av landets mest anlitade talare, att tala om kulturkrockar och kommunikation i affärslivet. Ta med arbetskollegorna och vänner! En spännande, rolig afton utlovas!

Colin Moon: Underhållande föreläsningar om kulturkrockar, kommunikation och kemi på den internationella arbetsplatsen. Kulturskillnader i allmänhet, det svenska och det nordiska i synnerhet.

Dessutom: roliga böcker om Sverige, svenskar och svenskhet - ur en utomståendes förundrande perspektiv.