ColorGlo International Sweden AB

ColorGlo placerar sig på FranchiseGators Top 100 lista som nr #9

Pressmeddelande   •   Feb 02, 2016 15:43 CET

Minneapolis, Minnesota den 1 februari, 2016

Franchise Gator har utsett Color Glo International som en Top 100 Franchise för 2016. Online franchise-katalogen har utvecklat Top 100 som ett sätt för potentiella franchisetagare att identifiera affärsmöjligheter med stark tillväxtpotential och som även är prisvärda investeringar.

Top listan på Franchisegators hemsida

Color Glo International är världsledande inom restaurering och reparation av läder, vinyl, tyg och hårdplast som vanligtvis hittas på marknaderna i Bil, Flygplan, Båt och Möbler. ColorGlo grundades 1975 och började franchising 1982. Idag finns företaget i 52 länder över hela världen. ColorGlos unika produkter och tjänster sätts dagligen på prov och de visar varje gång att de står upp för utlovad kvalité.

Franchise Gator rankar Color Glo International som # 9 franchise möjlighet totalt. Rankingen är utvecklad med hjälp av en formel som baseras på flera kriterier inklusive finansiell stabilitet, tillväxt, hållbarhet, lönsamhet, öppenhet och franchisetagare tillfredsställelse.

Vi är stolta över att vara rankad bland så många elitfranchisegivare och uppmuntrar dig att dela nyheten om denna prestigefyllda utmärkelse med dina kunder, franchisetagare och mycket mer!

Med vänliga hälsningar,

ColorGlo International CGI