ComAround Scandinavia AB

Conny Sandström är ny CTO på ComAround

Pressmeddelande   •   Mar 09, 2012 16:21 CET

Conny Sandström började i februari som ny CTO på ComAround. Conny förstärker utvecklingsavdelningen, som vuxit mycket de senaste åren.

I takt med att ComAround, tjänsten ComAround Self Service™ och omvärlden förändras känns det positivt att få in Conny som har stor erfarenhet av att leda utvecklingsprojekt. 5:e generationen av ComArounds webbaserade självbetjäning (ComAround Zero™) som lanseras under 2012 innebär också att utvecklingsavdelningen växer.

Conny, som brinner för agila utvecklingsmetoder och tydliga uppdrag med mätbara resultat, säger själv om att börja på ComAround:

- Detta är ett spännande uppdrag med många nya utmaningar. ComAround är ledande inom webbaserad självbetjäning och jämfört med många andra verksamhetsområden är detta förhållandevis nytt och något som fortfarande har en enorm utvecklingspotential. Jag ser fram emot att bli en del av ComAround, att få växa med företaget och vara med och leda dess fortsatta framgångar.

Conny kommer närmast från Netlight Consulting där han varit senior IT-konsult och bland annat jobbat med system-, test- och processutveckling inom spel-, medie-, och resebranschen under ett antal år.

ComAround är idag etablerade i Sverige, Norge och Danmark och fortsätter att växa vidare i ett högt tempo. Vi är glada över att ha med Conny med hans breda erfarenheter i den resa som ComAround påbörjat, inte minst vad det gäller att växa internationellt.

ComAround är marknadsledare inom tjänster för webbaserad självbetjäning. Företag i över 100 länder sänker sina supportkostnader och förbättrar sin service med ComAround Self Service™. Bland våra kunder finns Ericsson, Statoil, IKEA samt hundratals mindre företag.

Följ oss på:
www.twitter.com/comaroundsweden