Fourstream® AB

Contango Storage anlitar Fourstream® gällande mobil marknadsföring.

Pressmeddelande   •   Feb 16, 2010 08:52 CET

Contango Storage mäklar oljelager på den europeiska marknaden, erbjuder strategiska konsulttjänster för svenska hamnar och hjälper lagerhållare att nå ut på den internationella oljemarknaden.

”Våra kunder består av traders, hamnar, depåägare, oljebolag och internationella kemibolag som oftast befinner sig på resande fot. Därför har vi länge funderat på mobil marknadsföring och att skapa en mobil webbplats. Tack vare fourstream®´s mobila CMS verktyg kan vi snabbt nå ut med information till våra kunder.” säger Jonas Westerlind, grundare och VD på Contango Storage.

”Intresset för mobil marknadsföring ökar lavinartat. Uppdraget att skapa mobil webbplats för Contango Storage visar att företag i alla branscher börjar inse värdet av mobila webbsidor och att Contango valt fourstream®´s mobila CMS verktyg ser vi som ett gott betyg och ett bevis på att vår lösning ligger i framkant” säger Martin Strempel, VD på Fourstream®

Besök gärna den mobila webbplatsen:

Eller företagets traditionella hemsida:

För mer information, vänligen kontakta:

Martin Strempel, VD, Fourstream®
martin.strempel@fourstream.com

Mobil webbplats:

Fourstream® levererar marknadsledande lösningar inom mobil marknadsföring.
Produktion/design av mobila webbplatser via vårt egenutvecklade CMS verktyg, konsultation inom mobil distribution (SMS), konsultation inom SEO (sökordsoptimering, Google) samt integration av befintliga databaslösningar är områden som hjälper våra kunder att nå ut till det kraftigt ökande antal som söker information via sina mobiltelefoner varje dag!

Bland våra kunder återfinns flera ledande företag inom flera branscher som exempelvis; eBay/bilannonser.se, Radisson Blu, Skanska, Lokalguiden, Ventelo, Frölunda Indians, Hills Golf Club, Newsec m.fl.

Läs mer på: www.fourstream.com eller vår mobila webbplats http://m.fourstream.com.

Besök även gärna vår mobila sökmotor: http://m.wipzy.com där vi samlat länkar till hundratals mobilt anpassade webbplatser.