Storset marknads- och kommunikationskonsult

P R E S S R E L E A S E

Stockholm 090402

Louder lanserar Corporate-TV

Kommunikationsbyrån Louder lanserar nu Corporate-TV, företagsanpassade talkshows. Ett koncept som bygger på att företag kan föra ut sina budskap och värderingar till kunder och personal via skräddarsydda TV program.

I Finland har Louder framgångsrikt arbetat med företagsanpassade TV-shower under många år. Nu står Sverige på tur. "Det här är en jättebra möjlighet för företag att få ut sina budskap på ett personligt, lättsamt och lättillgängligt sätt. Alla vill vara på TV. Alla tittar på TV" säger Anders Hagen, VD på Louder.

Företagen kan själva anpassa sina TV-shower till t.ex. en talk show där ledningsgruppen är gäster och blir intervjuade av en välkänd inhyrd programledare som varvas med förinspelade klipp från företagets verklighet.

Om Louder: Louder är en internationell marknadskommunikationsbyrå som skapar, planerar och genomför LIVING MARKETING för några av världens ledande varumärken. Vi får varumärket att kännas levande nära den önskade målgruppen, genom events, sponsorskap, försäljning och andra passande marknadsföringskanaler. Inom Louder är vi idag över 200 personer anställda i Sverige, Finland, Norge, Danmark, Estland, Lettland, Lithauen, Ryssland, Italien & Förenade Arab Emiraten. Omsättningen 2008 slutade på 260 miljoner SEK.

För mer information se http://www.corporate-tv.se/atea5/ eller kontakta

Anders Hagen