Twingly

Cosmopolitan lanserar Twingly!

Pressmeddelande   •   Sep 10, 2008 10:54 CEST

Cosmopolitan.se, nätupplagan av svenska Cosmpolitan, lanserar nu bloggtjänsten Twingly på sin webbplats. Genom Twingly länkas blogginlägg direkt till de Cosmopolitan-artiklar som de kommenterar.

Läs mer på Cosmpolitan.se:

Och i Twinglys blogg:

För mer information, kontakta:
Ulrika Ek, webbredaktör Cosmopolitan
Tel:, +46 8506678 67
E-post: ulrika.ek@cosmopolitan.se

Martin Källström, VD för Twingly
Tel.:+46733628654,
E-post: martin@twingly.com

Om Cosmopolitan.se
Cosmopolitan.se är en mötesplats för alla härliga tjejer runt om i landet. Här finns utrymme för skvaller, åsikter, erfarenheter, skratt, tårar och mycket mycket mer. Du kan blogga, chatta i forumet, ladda upp bilder eller bara ta del av alla intressanta artiklar, roliga filmklipp och heta bildspel som ryms här. Du är stjärnan och det här är din plats i strålkastarljuset! För mer information, se www.cosmopolitan.se.

Om Twingly
Twingly är ett IT-företag med kontor i Linköping. Företaget grundades 2006 och utvecklar bloggsökmotorn Twingly.com. Företaget levererar även en bloggtjänst till ledande dagstidningar och e-handelsplatser i många länder, såsom Svenska Dagbladet, Dagens Nyheter, Sunday Times i Sydafrika, Politiken i Danmark, Dagbladet i Norge, Público i Portugal, De Telegraaf i Holland, La Vanguardia i Spanien och Helsingin Sanomat i Finland. För mer information, se www.twingly.com.