Ladbrokes

Crouch drar längsta strået

Pressmeddelande   •   Nov 25, 2010 15:28 CET

Liverpool startade säsongen väldigt dåligt och låg vid ett tillfälle näst sist. Det pratades om tränarbyte men Roy Hodgson gav inte upp och har nu fått skutan att flyta. Liverpool ligger tvåa i den officiella formguiden inför bortamatchen mot Tottenham på svårspelade White Hart Lane.

Många Liverpool supportrar kommer ihåg Peter Crouch för de 134 tävlingsmatcherna och 41 målen han gjorde för ”Pool” mellan 2005-2008. Nuförtiden förtrollar han dock Tottenhams supportrar där han har haft en väldigt stor roll i klubbens framgångar den senaste tiden. Blir det han som avgör mot sin gamla klubb?

”2 lag som vill utmana om den åtråvärda 4:e platsen i Premier League möts i denna mycket viktiga matchen. Liverpool ligger 2:a i formtabellen men Spurs senaste skalper talar för sig själv, det är med andra ord två mycket formstarka lag som ställs mot varandra på söndag. Jag tror dock att längst skrattar sist och att Peter Crouch gör matchens sista mål till oddset 7,00 gånger pengarna” Säger Andreas Gillberg, Ladbrokes Nordenchef

Aktuella odds:

Aston Villa vs Arsenal  3,30  3,30  2,20

Bolton vs Blackpool  1,61  3,75  5,50

Everton vs West Brom  1,57  3,75  6,00

Fulham vs Birmingham  2,10  3,30  3,50

Manchester Utd vs Blackburn  1,28  5,50  10,00

Stoke City vs Manchester City  3,30  3,30  2,20

West Ham vs Wigan  2,00  3,40  3,75

Wolves vs Sunderland  2,62  3,30  2,62

Newcastle vs Chelsea  5,50  3,75  1,61

Tottenham vs Liverpool  2,10  3,30  3,50

För mer information:

Se även vår blogg på http://blogg.ladbrokes.se för mer nyheter och information från Ladbrokes.

andreas.gillberg@ladbrokes.se Andreas Gillberg, Ladbrokes Nordenchef, +46-8-4076445, +46–707608715

Ladbrokes grundades 1886 och är ett världsledande spelföretag med 2925 vadslagningsbutiker och 16 394 anställda. Ladbrokes har dryga 3 miljoner registrerade kunder från 30 länder och säljer speltjänster på 18 språk.

___________________________________________________________

Detta pressmeddelande skickades via MyNewsdesk.com