Customersonly Labs AB

CustomersonlyWatch™ - klockan som ersätter reklambyrån

Pressmeddelande   •   Jun 23, 2014 08:55 CEST

CustomersonlyWatch™ – är en ny innovation som ger företag en ”avancerad digital reklambyrå i mobilen”.  Med CustomersonlyWatch™ kan världens småföretagare enkelt använda komplexa och tidigare kostsamma systemlösningar till en låg månadskostnad. CustomersonlyWatch™ visar företagets värde, automatiserar kampanjer, visar om företaget gör ett bra jobb samt involverar kunderna i utvecklingen av företagets tjänster.

Dagens konsumenter tar idag sina beslut om vad och var de ska köpa produkter och tjänster på webben utan särskild stor påverkan av reklam.  CustomersonlyWatch™ ger små och medelstora företag enorma möjligheter att marknadsföra sig och utveckla sitt företag tillsammans med sina kunder.

“Den dramatiska förändringen som sker inom marknadsföring och reklam handlar till stor del om automatisering och kundfokus. Ny teknik gör det möjligt att skräddarsy ett specifikt budskap till en specifik kund vid en specifik tidpunkt via företagets egna kanaler. Det minskar behovet av traditionell reklam och påverkar reklambranschen dramatiskt. Med CustomersonlyWatch™ skapar vi en ny kundfokuserad, automatiserad och mätbar marknadsföringsmodell.” säger Christer Soelberg, Ordförande, Customersonly Labs AB.

“Vi vet hur viktiga smartphones och surfplattor är för småföretagare. Vi tror att även wearables kommer att bli lika viktiga. Småföretagare tycker att traditionell marknadsföring är dyr, ineffektiv och krånglig. Vårt mål är att förse världens småföretagare med ett verktyg som skapar tillväxt i deras företag till en låg månadskostnad och som framförallt är mycket enkelt att använda.” säger Niklas Nåsén, VD, Customersonly Labs AB.

CustomersonlyWatch™ är en smart och helt skräddarsydd personlig marknadsassistent som gör det möjligt för småföretagare att lyssna, lära och kommunicera med sina kunder. Vår plattform är byggd på en ny kundfokuserad marknadsföringsmodell med världsledande teknik. Vi har paketerat om kostsamma och komplexa lösningar, som predictive analysis, marketing automation, customer reviews och co-creation software, som världens småföretagare kan köpa till en mycket låg månadskostnad.

Den 26:e augusti lanserar vi vår plattform och vår Smartphoneapp. Vår Smartwatch app lanseras under Q4.

Funktionalitet - CustomersonlyWatch™:

Den talar om vad ditt företag är värt.
Detta är en revolution i sig. Med en ny förfinad Customer Lifetime Value får företaget ett nytt kundvänligt och lönsamt sätt att styra verksamheten.

Den ökar försäljningen
Med alla dina kunder i din app kan du automatiskt skicka färdiga mobila kampanjer till nya och befintliga kunder.

Den får dina kunder att stanna hos dig
Genom avancerad, prediktiv dataanalys kan du skapa aktiviteter till dina viktigaste kunder.

Den talar om när kunder letar efter dig
CustomersonlyWatch är kopplad till såväl Google Analytics som din egen webbsida och sociala medier.

Den skapar dina nya produkter och tjänster
Du kan tillsammans med dina kunder skapa nya produkter och tjänster som de verkligen efterfrågar.

Den talar om för dig om du gör ett bra eller fantastiskt jobb
CustomersonlyWatch uppmuntrar dina kunder till att recensera dina produkter och tjänster, vilket gör att nya kunder får reda på hur väl du sköter dig.

För mer information:

Niklas Nåsén, VD Customersonly Labs AB +46 735 304 438, niklas.nasen@customersonly.com

Christer Soelberg, Ordf. Customersonly Labs AB, +46 708 657 657, christer@customersonly.com

Läs mer:customersonlywatch.com

Om CustomersonlyLabs AB

Customersonly Labs AB är ett svenskt teknik och innovationsföretag. Våra, data scientist och designers använder sig av co-creation för att hjälpa företag att utveckla innovativa produkter, tjänster och kundupplevelser. Customersonly Labs AB är ett dotterbolag inom Customersonly Group AB.

© Copyright 2014. Customersonly Labs AB. All rights reserved. All intellectual property including but not limited to copyright, logos, names, trademarks, services, Customersonly AB and/or its subsidiaries own design, concepts and themes.