Acies Interactive HB

CV-granskning.se lanseras idag

Pressmeddelande  •  2012-03-02 13:00 CET

Ditt CV är förmodligen det viktigaste dokumentet när du söker jobb. På bara några minuter, eller kanske till och med på ännu kortare tid, ska det ge ett bra intryck och snabbt och tydligt förmedla vem du är, vad du kan och vad du har gjort tidigare. Slarva därför inte bort chansen till drömjobbet med ett CV som inte håller måttet.

Vissa fackförbund och studentkårer erbjuder kostnadsfri hjälp för sina medlemmar, men det är långt ifrån alla som söker jobb som är anslutna till någon av dem och därför inte har möjligheten att utnyttja dessa tjänster. CV-granskning.se erbjuder därför ett alternativ, med CV-granskning för alla till ett bra pris.

En CV-granskning kostar vid start 345 kr och resultatet ges i form av en skriftlig rapport efter senast 14 dagar. Granskningen utförs professionellt av någon av våra partners - där samtliga är erfarna rekryterare eller konsulter med erfarenhet av rekrytering. Vi lovar också pengarna tillbaka ifall vi inte lyckas ge någon konstruktiv feedback.

kontakt@aciesinteractive.com

Acies Interactive utvecklar och driver ett flertal jobb- och CV-tjänster på Internet. Vår största sajt är CV-online.se, där över 160000 personer har skapat ett konto sedan starten i december 2004. www.aciesinteractive.com

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom