Snillrik i Norden AB

CyberSoldier 2.0

Pressmeddelande   •   Apr 08, 2013 09:01 CEST

CyberSoldier.com, platsen för folk som vill battla online mano a mano, två mot två, har gjorts om från grunden för att bli lättare att förstå. Facebook och mobilen, den vanliga siten och en kommande API, gör att CyberSoldier är så smart och smidig som den bara kan bli.

Till att börja med så har hela siten skalats av gjort lättare att förstå, det är bara hoppa in och bestämma vilken motståndare du vill slå. Man loggar in med sitt facebook-konto, testa det är roligt gör det nu, pronto! Sen väljer man bland sina vänner, ...eller fiender, men folk man känner. Man kan göra det i Facebookappen, siten eller mobilen, är man på datorn kan man fixa sin gubbe i den personliga profilen. Snygg hatt, eller kanske den coolaste posen, vilka färger du vill, sen ger du dig ut i battle och är "fett chill".

Lite smidigare, snabbare är hela det här konceptet nu, lite mera lätt, Testa du kommer ha roligt, jag svär det är fett.

Snillrik är projektbyrån som hittar på roliga och ibland lite konstiga idéer och genomför dem. Det spänner från reptiler till rapbattles och från kablar till julmust.