Snillrik i Norden AB

Cybersoldier finns nu på Android

Pressmeddelande   •   Dec 03, 2012 11:29 CET

CyberSoldier är en site för att kunna dissa varandra på samma sätt som i rap-battles. Snillrik släpper nu en App för att ta CyberSoldier till mobilerna också.

Än så länge finns den bara på Android, men en app är även på väg till iPhone. Tanken med appen är mest som ett tillbehör till sidan så att man ska kunna hålla sig uppdaterad om vad som händer bland ens kompisar och kika på de senaste inläggen. Den har i princip samma funktioner som siten och man kan sköta allt sitt battlande ifrån den. Det man fortfarande får sköta på siten är att skapa ett kont och att redigera sin avatar eller cyberdude eller vad nu den fantastiska lilla gubben kan kallas.

Appen för iPhone antas dyka upp under första kvartalet 2013 och Android appen kommer att uppdateras från den ganska enkla variant som den är nu till en mer avancerad app under samma period.

Snillrik är projektbyrån som hittar på roliga och ibland lite konstiga idéer och genomför dem. Det spänner från reptiler till rapbattles och från kablar till julmust.