Daglivs

DAGLIGVARUGALAN 2013

Pressmeddelande   •   Aug 20, 2013 12:22 CEST

Nu är det officiellt vilka som gått vidare till final i årets Dagligvarugala. Vi kan med stolthet presentera att vi har gått vidare i hela fem kategorier! Det vi är nominerade för är årets kassalinje, årets mejeriavdelning, årets köttavdelning, årets brödavdelning samt årets frukt och gröntavdelning!

15/5 1982 startades matbutiken Daglivs. Mattrender och butiksutseende har genom åren ändrats och Daglivs är nu en färskvarubutik med manuell fiskdisk med allt ifrån färsk hummer till butikslagad aioli, manuell delikatessdisk och butikskök där vi gör allt från laxpudding till Janssons-frestelse, potatisgratänger till stora bufféer.

Idag är butiksytan 4200 m2 och innehåller också en spel & tobaks avdelning, myntväxlingsmaskin, butiksbageri, bankomater på butikens båda plan, post med brev och pakethantering. Daglivs driver idag verksamheten efter visionen: Sveriges bästa butik varje dag! Vår affärsidé är: Service, Snabbhet, Sortiment, Upplevelse. Har du några åsikter om Daglivs så lämna dom gärna till oss antingen via mail på
tips@daglivs.com eller i vår Ros & Ris-låda vid kundtjänst på nedre plan.

Genom att tillfredsställa våra kunders behov med högklassig personlig service, och att med återkommande utbildning utveckla och tillvarata personalens kompetens kan Daglivs fortsätta växa.

Sedan den 1 januari 2008 är Daglivs ett helägt dotterbolag till KF.