Svenska Orienteringsförbundet

Dags att boka plats på Orienteringsgalan 2004

Pressmeddelande   •   Okt 12, 2004 11:04 CEST

Det blir fest, glamour och fina utmärkelser när orienteringsåret 2004 summeras med en högtidlig gala i Jönköping dagen före Smålandskavlen. En nyhet för året är att vem som vill kan boka plats till Orienteringsgalan 2004. Men skynda på, antalet galabiljetter är begränsat.

Orienteringsgalan 2004 hålls på Elmiamässan i Jönköping fredag 29 oktober med start kl 18.30. Biljetterna kostar 350 kronor styck och då ingår entré, välkomstdrink, måltid, måltidsdryck samt kvällens underhållning. Under galakvällen kommer årets främsta insatser på en rad olika områden att premieras. De olika kategorierna samt nominerade orienterare presenteras här på orientering.se veckorna före galan.

Biljetter till Orienteringsgalan 2004 bokas enklast via anmälningsformuläret här på orientering.se. Ange koden ORI291004 i rutan som heter Kursnummer. Glöm inte att ange om du har behov av specialkost. Betala därefter in 350 kr per biljett till Svenska Orienteringsförbundets postgiro 153620-0. Ange Orienteringsgalan 2004 samt namn, antal biljetter, telefonnummer och adress dit biljetterna ska skickas. Om du inte har möjlighet att boka biljetter via Internet går det även att boka per telefon via Anita Jägarp, tel 08-587 720 06. Antalet biljetter är begränsat och fördelningen sker enligt först-till-kvarn-principen. Sista dag för bokning är 15 oktober.

I samband med Orienteringsgalan 2004 erbjuder Scandic ett begränsat antal hotellrum till galapriset 640 kr för enkelrum och 740 kr för dubbelrum inklusive frukost. Ange avtalskod ORI291004 för att erhålla galapriserna. Två hotellalternativ finns, Scandic Elmia, tel 036-585 46 00 eller Scandic Portalen, 036-585 42 00. Obs! Bokning måste ske per telefon för att ovanstående avtalskod ska kunna registreras.