Ladbrokes

Danny Saucedo är favorit i Luleå

Pressmeddelande   •   Feb 03, 2011 11:03 CET

Ingen kan ha missat att under februrari kommer deltävlingarna till årets melodifestival att avgöras, i synnerhet inte musikälskande spelare. På lördag är det spelplats i Luleå med ett starkt startfält där Danny Saucedo är favorit till att gå vidare. Danny spelas just nu till favoritoddset 1,50.

Danny som blev rikskänd genom sin medverkan i Idol 2006 har sedan dess blivit en folkkär artist inte minst genom sitt deltagande i gruppen E.M.D. Tillsammans med de andra medlemmarna i pojkbandet har han dessutom viktig erfarenhet från melodifestivalen då de 2009 slutade trea med bidraget Baby goodbye.

”Det är ett spännande startfält med en blandning av redan etablerade artister och nykomlingar, åtminstone för den breda massan. Danny, Dilba och andrahandsfavoriten Le Kid i all ära, men jag kommer hålla ett extra öga på Dregens fru Pernilla Andersson som spelas till hela 5,00 gånger pengarna. Förstaplatsen blir nog svår för henne men det är en klart spelvärd outsider till andraplatsen” Säger Andreas Gillberg, Ladbrokes Nordenchef

Aktuella odds – Att komma topp två i Luleå

Danny Saucedo - In the Club  1,50

Le Kid - Oh my God  1,60

Jenny Silver - Something in your eyes  2,37

Dilba - Try Again  2,50

Jonas Matsson - On My Own  4,25

Pernilla Andersson - Desperados  5,00

Rasmus Viberg - Social Butterfly  5,00

Swingfly - Me and my Drum  11,00

För mer information:

Se även vår blogg på http://blogg.ladbrokes.se för mer nyheter och information från Ladbrokes.

andreas.gillberg@ladbrokes.se Andreas Gillberg, Ladbrokes Nordenchef, +46-8-4076445, +46–707608715

Ladbrokes grundades 1886 och är ett världsledande spelföretag med 2925 vadslagningsbutiker och 16 394 anställda. Ladbrokes har dryga 3 miljoner registrerade kunder från 30 länder och säljer speltjänster på 18 språk.

___________________________________________________________

Detta pressmeddelande skickades via MyNewsdesk.com