Maybritt Krewald AB

Danska kändisar dricker skönhets shots från Kristianstad företag

Pressmeddelande   •   Jul 03, 2009 10:55 CEST

Den danska skådespelerskan Hella Joof, känd från tv och radio, visar hur man sätter fart på dagen med en Powershot från SuntLiv i Kristianstad. Detta visas nu som en video i det senaste numret av kändis nättidningen Remee and friends.
I videon präsenterar hälsogurun och fitnesstränaren RikkeMaija, fru till Rene Dif från världskända danska popbandet Aqua olika frukt- och grönsaksjuices som boostar kroppen. Många kändisar tar idag varje morgon en shot från SuntLiv i Kristianstad och i en artikel från samma nätupplaga, förklarar RikkeMaija hur man gör de härliga frukt och grönsaksmoothies och där den hemliga ingrediensen är Suntliv Olja och SuntLiv Aronia.

Det är tillsammans med det danska företaget Nordic Power som Suntliv AB i Degeberga, Kristianstad fått en stark introduktionpå den danska marknaden.

SuntLiv Olja är en ny oljeblandning som innehåller en optimal sammansättning av fettsyrorna ALA, LA, omega 7, omega 9 och GLA. Oljan består av en blandning av kallpressade, ekologiska jungfruoljor i en unik och exklusiv kvalitet. Oljan som är ekologisk innehåller över 150 olika aktiva ingredienser bl.a. de essentiella fettsyror som bl.a. hjälper med att förbättra syreupptaget i blodet, ökar energin, gör kroppen mer basisk, minskar inflammation, gör huden mer elastisk och fri från finnar samt ökar ämnesomsättningen. Det vill säga att det blir lättare att gå ner i vikt när du får det riktiga fettet varje dag. Det finns 3 olika varianter av SuntLiv Olja; en för Kvinna, Man och en Original.

Essentiella Fettsyror håller dig smal, glad och är viktiga för ett balanserat hormonsystem!

SuntLiv Aronia Organic är en juice gjort på det mörka bäret Aronia Melanocarpa. Aronia innehåller Lycopen som i studier har visat minska risken för blodpropp i hjärtat och åderförkalkning. Aronia hjälper därutöver med att rensa kroppen för tungmetaller och är en av de starkaste naturliga antioxidanterna som finns. Tungmetaller frigörs från fettvävnaden under ex. träning och viktminskning. Dessutom tillför Aronia ett brett spektrum av naturliga vitaminer, mineraler och mikronäringsämnen som medverkar till att ge energi. Som något speciellt innehåller Aronia också vitamin B12 som bl.a. är viktigt för människor med tarmproblem.

Aronia håller kroppen ung och motverkar virus och bakterier!

Kolla på videon med RikkeMaija här: (s. 24-25)