Campadre

DAY Birger et Mikkelsen hos Campadre.com

Pressmeddelande   •   Jul 07, 2009 08:56 CEST

Pressmeddelande
På onsdag den 8 juli kl 12.00 öppnar en kampanj med speciellt utvalda plagg från DAY på Campadre. Vintageinspirerade klänningar, vida tunikor, toppar och kjolar från sommarkollektionen till priser långt under butikernas. För att få ta del av kampanjen bör man vara snabb - kampanjerna på Campadre pågår endast under ett par dagar.

Tidsbegränsade kampanjer bara för medlemmar - det är konceptet som sen februari i år gjort succé i Sverige. Under ett fåtal dagar erbjuds nu exklusivt utvalda plagg från DAYs sommarkollektion på Campadre.com upp till 65 procent under ordinarie pris. Danska DAY är känt för sina kläder och smycken i en stil som kännetecknas av en mix av etniska kulturer, modernt, klassiskt och vintage.

- Det är extra kul att kunna ge våra medlemmar en riktigt bra kampanj från ett populärt danskt märke nu när vi precis öppnat Campadre för Danmark och övriga Skandinavien, säger Krister Mossberg, vd för Campadre.

För att få ta del av kampanjen måste man vara medlem på sajten, eftersom Campadre är en medlemsbaserad sajt. Medlemskapet är kostnadsfritt och innebär inga förpliktelser. På onsdag startar även kampanjer med bland annat Esprit Jewel och Ego.

För en sneak preview av kampanjen, klicka på länken: http://www.campadre.com/campadre/sneak-preview-day-birger-et-mikkelsen/

Besök Campadre på www.campadre.com. Just nu pågår kampanjer med märken som Minimarket och Just Cavalli.

För mer information och press logg in, vänligen kontakta:
Krister Mossberg, vd Campadre
Tel:  0768-28 28 99 , e-mail: krister@campadre.com

Emilie Thorsén, pressansvarig Campadre
Tel:  0739-60 06 31 , e-mail: emilie@campadre.com

Campadre grundades i november 2008 och är Sveriges första medlemsbaserade kampanjsajt. Sen februari 2009 erbjuder Campadre kläder, accessoarer, heminredning med mera från exklusiva varumärken upp till 70 procent under ordinarie butikspris i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Varorna säljs genom tidsbegränsade kampanjer och endast till medlemmar. Medlemskapet är gratis, men antal medlemskap är begränsat.