Notrocketscience

dbramante1928 omfamnar Samsung

Pressmeddelande   •   Dec 17, 2013 12:46 CET

Dbramante1928 har nya tillbehör till Samsungs produkter

Samsung är ledande på marknaden och därför är det naturligt för dbramante1928 att göra tillbehör som passar perfekt till flera olika produkter från Samsung

Stockholm  december 2013 – dbramante1928 erbjuder en rad produkter för både telefoner, surfplattor och datorer. Det finns en mängd olika utföranden, så du har några alternativ för olika Samsung-produkter. De svenska återförsäljare som har tagit dbramante1928 till sig omfattar  Telia, Media Markt och Teknikmagasinet, som är några av de största detaljhandelskedjorna i Sverige. På följande sidor finns en bra översikt över de nya dbramante1928 produkterna som passar till Samsung

Produktbilderfinner ni här:

Om dbramante1928

"Vårt mål är att leverera handgjorda produkter av äkta läder i en hög kvalitet för förvaring och transport av bärbar elektronik till rimliga priser". Detta omfattar produkter för surfplattor, Macbooks, bärbara datorer, smartphones och med ett starkt fokus på väskor, både portföljen och messenger design av olika storlekar. Utveckling av specifika fodral för iPad, Samsung surfplattor, Kindle, Samsung Galaxy och iPhones.

dbramante1928 ApS är ett danskt företag med säte i Hillerød startat av Dennis Dress och Jan Muntz 2011. Produkterna designas i Danmark och tillverkas i Indien. Vi är idag verksamma i 17 länder i Europa och Sydafrika, distributionen till dessa marknader sker från Danmark.