Notrocketscience

dbramante1928 lanserar fler väskor

Pressmeddelande   •   Jul 01, 2013 11:00 CEST

Stockholm, 28 juni 2012 dbramante1928 levererar en rad verkligt coola väskor för dagligt bruk, alla produkter designades så att det finns utrymme för kundens alla olika elektroniska produkter. Oavsett om det gäller PC, MacBook, surfplattor eller annat, det är typiskt ett utrymme för det dbramante1928s olika väskor.
Flera svenska återförsäljare har tagit dbramante1928 till sig: Media Markt, Elgiganten, Siba, Netonnet är några av de största kedjorna i Sverige.

Om dbramante1928

"Vårt mål är att leverera handgjorda produkter av äkta läder i en hög kvalitet för förvaring och transport av bärbar elektronik till rimliga priser". Detta omfattar produkter för surfplattor, Macbooks, bärbara datorer, smartphones och med ett starkt fokus på väskor, både portföljen och messenger design av olika storlekar. Utveckling av specifika fodral för iPad, Samsung surfplattor, Kindle, Samsung Galaxy och iPhones.

dbramante1928 ApS är ett danskt företag med säte i Hillerød startat av Dennis Dress och Jan Muntz 2011. Produkterna designas i Danmark och tillverkas i Indien. Vi är idag verksamma i 17 länder i Europa och Sydafrika, distributionen till dessa marknader sker från Danmark.