Posh Media Group

De 10 mest skvallrade kändisarna just nu!

Pressmeddelande   •   Apr 06, 2009 16:42 CEST

Första kvartalets 10 mest skvallrade kändisarna!

STOCKHOLM - 06 April, 2009

Celeb Media Posh24 AB, ett privatägt svenskt medieföretag, driver Sveriges största kändissajt Posh24.se som publicerar senaste kändisnytt dygnet runt, året om. Posh24 följer idag 1 200 internationella kändisar och listar nu vilka av dessa som det skvallrats mest om under det första kvartalet 2009.

"Paris Hilton skapar fortfarande rubriker! Hon har fått en ny kille, baseballspelaren och The Hills-skådisen Doug Reinhardt. Det nya heta paret har setts ute en hel del på sistone och många tror att de snart kommer att gifta sig",  säger Posh24:s VD Christofer Båge. Han forsätter "Den hetaste kändisbubblaren i år måste vara Miley Cyrus. Det 16-åriga Disney-stjärnskottet räknas redan som en av Hollywoods mäktigaste kvinnor. Att artistparet Rihanna och Chris Brown hamnar så högt som på en fjärde respektive femte plats beror på den infekterade rättsprocessen som pågått sedan Chris' påstådda mishandel av Rihanna i början på februari."

*Antal skrivna artiklar på Posh24.se jan-mars 2009.

1. Paris Hilton (50*)

2. Lindsay Lohan (48)