Dorunner AB

De två första biljettsläppen till Hantverkargalan, inklusive alla VIP-biljetter är fulltecknade

Pressmeddelande   •   Feb 19, 2016 10:36 CET

Hantverkargalan går av stapeln den 6 april på Hamburger Börs i Stockholm. Under januari och februari har arrangörerna gjort två biljettsläpp, och båda dessa är fulltecknade, inklusive samtliga VIP-paket. Intresselistan inför kommande biljettsläpp i mars är lång, och tyvärr finns det inte längre möjlighet att boka de bästa platserna.

Vi är positivt överraskade, även om vi misstänkte att många av fjolårets gäster skulle komma även i år. Dessutom är det fler medarbetare från respektive företag, vilket är roligt – tävlingen är ju en angelägenhet för alla som jobbar på firman – varje kundinteraktion är ju en potentiell röst, säger Martin Dam, ansvarig projektledare.

Bakgrunden till flera biljettsläpp, till skillnad från att sälja alla biljetter på en gång, är att arrangörerna vill säkerställa att det finns platser till finalister och vinnare. Omröstningen pågår till den 23 mar och därefter meddelas finalisterna.

Vi håller en del biljetter för att säkerställa att alla pristagare och finalister har möjlighet att gå. Det är trist att ha vinnare på video-länk. Vår målsättning är att få mingla med, och hylla alla hjältar på scen, säger Thomas Larsson, VD på Dorunner.

Det tredje och sista biljettsläppet startar på måndag den 7 mars. Då släpps de sista 150 platserna på parketten och balkongen.

Dorunner AB är arrangör av Hantverkargalan, och ansvarig för priset Årets Hantverkare. Dorunner är Skandinaviens största marknadsplats för hantverkare och andra tjänsteföretag.

För ytterligare information om Hantverkargalan kontakta: Martin Dam, projektledare martin@hantverkargalan.se, eller 076 310 00 21