Universal Music Sweden

De Vet Du släpper ny singel och är storfavoriter på Kanal 5 play!

Pressmeddelande   •   Apr 29, 2013 13:16 CEST

Sveriges egna Lonely Island slutar aldrig att förvåna och upphör aldrig att underhålla. Idag släpper De Vet du sin nya singel Kär i en kändis och i vanlig ordning bjuder Youtube-favoriterna på en perfekt blandad cocktail av humor och hits. Humorgänget behandlar denna gång distanslös kärlek till celebriteter med allt vad det innebär.

De Vet Du’s realityserie är det mest visade programmet på Kanal 5 Play just nu. Serien har fått en fantastisk respons på de fyra hittills släppta avsnitten, och måndagarna då avsnitten släpps lär fortsatt vara efterlängtade månaden framöver.

Under våren och sommaren kommer De Vet Du även att rulla på många av Sveriges vägar. Gruppen har ett fullspäckat spelschema och kommer att spela runtom i hela landet. Festivalrävarna kan glädjas över att De Vet Du i sommar kommer att spela på Hultsfred.

Spelschema: