Amvina AB

Dekorera barnrummet med Disney väggdekaler från Walltastic

Pressmeddelande   •   Maj 22, 2014 08:00 CEST

Walltastics avtagbara väggdekaler finns i 17 roliga motiv designade för barnrummet. Sortimentet består av 8 väggdekaler i Walltastics egen design samt 9 helt nya väggdekaler med de populäraste Disney-motiven.

Med dessa dekaler kan du enkelt dekorera vilket sovrum, barnkammare eller lekrum du vill på bara några minuter. Walltastic har ett brett sortiment med unika detaljer, så det finns något som passar alla barn.

Vilka nya Disneymotiv finns?
Sofia den Första, Nalle Puh, Disney Bilar, Disney Flygplan, Disney Älvor, Disney Prinsessor, Disney Jake & Piraterna, Disney Musse Pigg, Disney Mimmi Pigg.

Fakta om Walltastic Väggdekaler
• 6 dekalark/förpackning som mäter 34x46 cm
• Monteras på väggar, dörrar och möbler - skapa egna konstverk!
• Lätta att montera med hjälp av en torr trasa
• Går att ta bort och sätta upp på nytt
• Rek. pris: 499,00 SEK

För ytterligare information om Walltastic eller bilder, kontakta oss. Tel 08-732 88 50 eller info@amvina.se. Mer info samt högupplösta bilder för nedladdning finns på www.amvina.se/walltastic

Amvina är ett svenskt import- och grossistföretag som säljer baby-, barn-, gravid- och föräldraprodukter till detaljhandeln i Norden. Vår filosofi är att göra praktiska, säkra och designade produkter tillgängliga för den nordiska marknaden. Bland våra varumärken finns bland annat BLISS Sthlm, Diono, Hippychick, Pabobo, Skip Hop och Walltastic.