Oxyfi AB

Deloitte nominerar Oxyfi till Rising Star

Pressmeddelande   •   Nov 22, 2011 15:31 CET

Oxyfi är nominerat till Rising Star 2011, en årlig utmärkelse som anordnads av Deloitte där 25 unga teknologiföretag utses som alla har snabb tillväxt och potential.

Revisions- och konsultföretag Deloitte höll igår sitt årliga seminarium och prisutdelning för Sweden Technology Fast 50 och Rising Star. Oxyfi rankades till plats 20 i Sverige inom kategorin Rising Star. Detta är andra året i rad som Oxyfi nominerats till Rising Star.

Teknologi är en viktig drivkraft i svensk ekonomin. För att ge ett erkännande till svenska teknologiföretag anordnar Deloitte denna utmärkelse till de snabbast växande teknologiföretagen i Sverige – Sweden Technology Fast 50. Dessutom finns en särskild kategori, Rising Star, för unga företag med snabb tillväxt och potential att bli morgondagens Fast 50. Utmärkelsen Technology Fast 50 och Rising Star finns idag i 21 länder.

Fakta om Oxyfi AB
Vi hjälper våra kunder att skapa moderna trafiksystemlösningar genom att koppla upp bussar och tåg mot internet. Med våra produkter kan du informera och underhålla dina resenärer digitalt medan de reser och själv få relevant fordonsinformation i realtid direkt till din skärm.

Håkan Larsson, VD hakan@oxyfi.com 073 037 8001 www.oxyfi.com