Din Kurs Sverige AB

Deltagare anmälda på er hemsida.

Pressmeddelande   •   Nov 29, 2011 10:01 CET

Professionell deltagarhantering

Detta nyhetsbrev beskriver hur du underlättar er deltagarhantering. Oavsett om det gäller deltagare till seminarier/kurser eller att sköta betalningen för medlemskap så tar det tid att administrera manuellt. Med vårt system så missas inga deltagare, inga uppgifter blir felaktiga och inga missförstånd uppstår. Vårt system till och med ökar deltagarantalet och hanteringen av betalningar minimeras. Då man kan integrera systemet helt i er hemsida så lämnar deltagarna eller kunderna aldrig er hemsida.

Här kan du läsa mer om Din Kurs

Kom ihåg att det är enkelt att fakturera via Din Kurs. Du väljer själv om du ska sända ut fakturorna via e-mail som PDF eller att du skickar dem via normal postgång. Du skapar enkelt en egen fakturamall med era egna bankuppgifter.

Nu är det dags att dra igång

Nu är det snart slut på 2011 och planeringen inför vårens aktiviteter drar igång. Det är nu ett ypperligt tillfälle att göra en insats för att minska er/din administration. Våra kunder kan intyga att deras administration har förenklats betydligt med Din Kurs. Möjligheten att låta systemet skicka fakturor direkt när deltagaren anmäler sig eller låta deltagarna betala med kort direkt vid anmälan är några av de funktioner som drastiskt minskar din administration.

Vi på Din Kurs hjälper dig att komma igång, dels genom en kortare utbildning och sedan en layoutanpassning så att anmälningsformuläret smälter in i er hemsida. Allt detta sker utan kostnad.

Här är en komplett prislista

Här nedan följer ett urval av de funktioner Din Kurs erbjuder:

• Skapa anmälningsformulär, intresselista eller enkelt beställningsformulär
  • Formuläret helt integrerat på er egen hemsida, besökaren lämnar aldrig er hemsida.
  • Automatiskt bekräftelsemail.
  • Kortbetalning.
  • Automatisk faktura med i bekräftelsemailet. Även möjlighet till fakturaköp.
  • Skicka sms till registrerade deltagare.
  • Gör enkätuppföljningar efter genomförda evenemang.
  • 10-kort, presentkort, årskort, medlemskort eller vip-kort
  • Biljetter skickade som pdf i bekräftelsemailet.
  • Möjlighet till rabattkoder.
  • Statistik över deltagare och uppföljningar
  • Möjlighet att skicka fakturapåminnelser via mail
  • Olika logotyper för olika arrangemang
  • Obegränsat antal administratörer
  • Export till Excel av registrerad information.
  • + många många fler funktioner.

Prova Din Kurs gratis innan du bestämmer dig!

Registrera dig som användare. Inom loppet av ett par minuter skickar vi en användarkod till din email-adress. Med koden kan du logga in på vårt system och i lugn och ro bekanta dig med alla funktioner. Skulle du behöva lite extra hjälp så bokar vi in ett demo via telefon. Då går vi tillsammans igenom alla de funktioner som systemet har att erbjuda.

Använd avtalskod: 12vind34

Klicka här för att komma till dinkurs.se

Nya kunder

För varje månad bli det fler och fler som ansluter sig till Din Kurs. Därför vill vi passa på att hälsa våra nya kunder välkomna. Kom ihåg att vi uppskattar dina frågor och kommentarer. Vilka nya funktioner vill du se i systemet framöver?

Barn- och utbildningsförvaltningen

Teamet på
Din Kurs

Följ oss på Twitter: twitter.com/dinkurs

Behöver du hjälp med att komma igång eller om du har några frågor så är du som alltid välkommen att kontakta vår support på 010-1010340.

Din Kurs Sverige AB
Systemet är skapat ur 12 års erfarenhet av kurs och anmälningshantering. Första versionen kom 1999. Numera är systemet helt webbaserat.

Följ oss på Twitter: twitter.com/dinkurs