Baows Music Sweden

Den 8:e Mars lanserar Baows Music en av årets hetaste hits i musikbranschen.

Pressmeddelande   •   Feb 11, 2013 14:15 CET

Den 8:e Mars lanserar vi på musikbolaget Baows Music hit-singeln ”Rapstar” med HipHop & RnB artisten Lariemar. Singeln är en av årets hetaste låtar i musikbranschen.

Skandinaviens HipHop & RnB stjärnskott Lariemar är nu aktuell med sin kommande hit-singel ”Rapstar” som lanseras digitalt den 8:e Mars på bland annat Spotify, iTunes, CDON.com och Amazon. ”Rapstar” en är en drivig hiphop låt med inslag av baktakt och reggae.

Med musik rakt från hjärtat, har Sala rapparen Lariemar Krokvik med åren förgyllt våra scener runt om i världen med musik och 2012 var inget undantag för Lariemar, han berikade bland annat den skandinaviska hiphop / rnb-scenen med EP:n ”April 87” och hiphop bangern ”Good God” som gästades av den flerfaldigt platinasäljande artisten BYZ ( Tjena Tjena Tjena, Ölbriller, Karatefylla ).

” Rapstar låten är Fet! önskar er all lycka med den ” - Babak Azarmi, Management för Adam Tensta

” Killen är grym! ” - Etzia, Artist

” Han rappar bra! ” - Promoe, Artist

Baows Music är ett oberoende musikbolag som är lokaliserat i Västerås. Vi arbetar med produktion, distribution, marknadsföring, artistförmedling och management inom musikbranschen.