Chamoi AB

Den bästa av somrar...

Pressmeddelande   •   Apr 13, 2009 15:34 CEST

Nere i de franska alperna erbjuder ett gäng tjejer en unik kombination av semester, äventyr, motion, coachning och fokuserade samtal, inramat av storslagen natur och härliga måltider. Om du vill utmana din egen förmåga, inspireras och samtidigt lära dig något om dig själv och din omvärld - då är Chamois resor något för dig!

Chamoi vänder sig till kvinnor i alla åldrar och skeden av livet som vill stärka sig själva och andra. De använder samtal och fysisk aktivitet som verktyg för att göra skillnad både för individen och för samhället i stort. Tidigare ChaMoi-resenärer vittnar om härlig stämning i grupperna och en sammanhållning som fått 60-åringar att isklättra, höjdrädda att kliva upp för 100-meterstegar och otåliga att faktiskt uppskatta att vänta.

Vi provar bergsklättring, vandrar, tar oss över glaciärer, badar bubbelpool, gör yoga och får personlig coachning, allt anpassat till din nivå. På en Chamoi-resa blir du helt enkelt peppad att våga testa på lite mer än vanligt. Lite andra saker än vanligt, och på ett annat sätt än vanligt. Du blir peppad av din coach, av dig själv och inte minst av resten av gruppen. Med peppning menar vi inte sådär jobbigt hurtigt, utan ärligt och med massor av värme. Ingen pressas över sin gräns, utan bara så att du ökar ditt personliga spelrum, får ökat självförtroende och känner en känsla av frihet och perspektiv.

Har du råd att missa chansen?

www.chamoi.se