Köksprodukter.se

Den lilla butiken i Motala samarbetar med Hollywoodstjärna

Pressmeddelande   •   Dec 06, 2013 13:41 CET

Den lilla butiken Presenten i Motala sätter staden på kartan genom ett nyfunnet samarbete med den folkkäre Hollywoodstjärnan Maria Montazami.  Presenten säljer köksprodukter och presentartiklar i sin butik på Drottninggatan 14 i Motala. De har även försäljning på sin webbsida köksprodukter.se.

Patrik Bergling som är VD och grundare av företaget är själv från Motala och har alltid haft en stor passion för matlagning, inredning och design. Med köksprodukter.se vill han erbjuda sina kunder ett unikt koncept och har ett brett sortiment som inkluderar just produkter designade i allt från Hollywood till lilla Motala.

Hollywoodstjärnan Maria Montazami blev tidigare i år aktuell med en egen kokbok, eget vin och egna vinglas under namnet Maria Montazami Collection. Marias kollektion är nu en del av Presentens sortiment.

-  Maria delar min passion för hemmet och matlagning och är jätteglad att hon valt att samarbeta med oss. Genom samarbetet har vi dessutom sett en ökad tillströmning till vår hemsida, vilket vi är väldigt glada över, säger Patrik Bergling.

Maria Montazami kommer under det kommande året vid fyra tillfällen att välja ut sina fem favoriter inom köksprodukter med motivering. Marias favoritprodukter kommer sedan att bli möjliga att vinna i olika tävlingar som köksprodukter.se kommer att hålla på sin Facebooksida och i olika bloggar.

Presenten säljer även som ensam leverantör unika ölglas med etiketter från gamla bryggerier i Motala. På hyllorna kan vi alltså hitta den härliga mixen av Maria Montazamis egendesignade vinglas och ölglas från Motala.

- Med lokala bryggerier som Motala Bryggerier och Oscarsbryggeriet tycker jag att att det är viktigt att även visa lite lokalfärg och vad staden har att erbjuda, säger Patrik Bergling.

Kom ihåg att ange Köksprodukter.se om ni använder någon information eller några bilder, tack.

Högupplösta bilder hittar ni här: http://www.koksprodukter.se/sv/pressarkiv/